2010. március 21., vasárnap

Első éjjel - első nap

Csodaszép napsütéses délután volt és csupa izgalmas történt velem, ugyanis megismertem a gazdáimat. Artúr vagyok és ez az én mesém a kutyusok életéről.Először is megtanultam autóban utazni, és őstehetség vagyok. Nagyon alaposan beástam magam a biztonsági öv és a mamagazdi keze közé és végigaludtam az utat.
Az új otthonomat egyből megszerettem. Ahogy beléptem, ott várt rám két kutyatál, ami csak az enyém. Mivel jó régóta nem ettem már, addig nem is mozdultam a tálamtól, amíg meg nem kaptam a vacsorámat. Eztán gyorsan körbefutottam birodalmamat, és úgy döntöttem, elfoglalok egy napsütötte szobát, ahol puha a szőnyeg... meg is jelöltem rögvest, de a mamagazdám megkért, hogy legközelebb a jelölgetést korlátozzam a fehér pelus szőnyegekre. Miután mamagazdi kitapétázta a padlót ezekkel a pelenkákkal, negyedszerre már sikerült is úgy céloznom, hogy a pelus legyen tele vele. Igazán nem nagy kunszt, de a gazdik annyira örültek ennek, és ha ettől ennyire boldogok, rajtam nem fog múlni, körbejelölöm Nekik az összes pelenkát, had örüljenek.
Első felfedező sétálásaim alkalmával a következő játékokat vettem birtokba:
- egy plüss bárány, akit főként alvásra fogok használni, mert csak a füle rágcsálható;
- egy plüss cica, akinek már elsőre rendesen elláttam a baját, csak úgy remegett a félelemtől, ahogy megráztam;
- egy pattogó focilabda, azt hiszem, pár hét edzés és felzárkózom a VB szinthez;
- gazdi nadrágszára, ami bármerre lépjen is, incselkedően lebeg az orrom előtt, hát persze, hogy megtámadom... ha pedig épp elhúzza előlem, megfelel a zoknija is.
Már az első este tovább gyakorolhattam az autózást, ezúttal már a kosaramban utaztam, persze ellenállhatatlan pózokba tekeregve, hogy mamagazdi le ne tudja venni rólam a kezét. Így mentünk el papagazdiért a munkahelyére, aki elsőként szunyókáló pocakommal ismerkedhetett meg. Ez a póz is jól sikerült, mert aztán egész este játszott velem és mosolygott rám.Az éjszaka nagyon ügyes nagyfiú módjára aludtam különböző tetszetős helyeken, a megjelölt szobám szőnyegén, egy peluson, végül megállapodtam egy kupac összegyűrt szőnyegen, ami a gazdik ágya mellett van.
Pár óránként persze felébredtem egy kis játék kedvéért, mert ugye nem hagyhatom az újdonsült gazdikat szórakozás nélkül.Arra pedig külön gondot fordítottam, hogy minél ellenállhatatlanabb pózokba feküdve aludjak, amitől mamagazdi annyira elolvadt, hogy az álmos szuszogásomat is ébren nézte végig.
Ily módon dolgos éjszakám után, reggel nagyon elégedetten ébredtem és vártam a reggelimet és a további játékokat. Papagazdival sikerült is levadásznom egy nálam nagyobb pöttyös plüsskutyát, akivel rögtön tisztáztuk, ki az úr a háznál.Mamagazditól ma egy rágcsálnivaló törülközőt kaptam, gondolom azzal a naív elképzeléssel adhatta, hogy így megmentheti a nadrágját, de persze tévedett, amit egyszer megcsócsáltam, az az enyém.
Mára még nagyon sok játszani valóm van, sok mindenre meg kell tanítanom a gazdáimat, így most nem pötyögök tovább, vár a kutyamunka.
Sok wuff, Artúr

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése