2010. március 26., péntek

Felejthetetlen péntek

A mai nap igazán eseménydúsra sikeredett.
Reggelről arra ébredtünk, hogy végigaludtuk az éjszakát.
Két szép szememmel elmondtam papagazdinak, mennyire szeretem.
Munkába menet megmaradtam a kosárban, pedig nagyon kényelmetlen már nekem.
Mamagazdi munkahelyén is remekeltem, az elmúlt napok tapasztalatai alapján már tudom, mikor van ideje a közös játéknak és mikor kell önállóan elfoglalnom magam.Mamagazdi is fejlődik, egyre ügyesebben veszi észre a szükségleteimet, így közösen elérjük, hogy kevesebb legyen a baleset.Hazafelé úton mamagazdi végre arra is rájött, hogy sokkal kényelmesebb nekem az út, ha egy pokrócon elfoglalhatom az egész ülést.Voltunk egy nagy boltban is ma, ami tele volt izgalmas illatokkal. Remélem, megyünk oda máskor is, mert szeretném alaposan felfedezni... persze az is nagyon érdekel, miért is mentünk oda, a kutyapeluson kívül csak két, ismeretlen dobozt láttam a kosárban, márpedig jó szagú polcról vettük le őket.
Ám az egész nap nem ér fel azzal, ami este történt... ma este megismertem Panna lányt :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése