2010. március 23., kedd

Megpróbáltatások és felfedezések

Ma este megkaptam a második védőoltásomat és a Doktornéni kipucolta a fülemből azokat a zavaró szőrszálakat, amiktől folyton vakarózom. Igazán hősiesen álltam a megpróbáltatásokat, de erről az eseményről nincsenek fotók, ami jobb is így, mert be kell vallanom, nagyfiú létemre sírtam is kicsit. Doktornéni szerint minden rendben van velem, de a féreghajtót csak holnap kapom meg, mert ma pont tele volt a pocakom, amikor eljött megvizsgálni.
Mamagazdi szerint az elmúlt napok alatt már nőttem is valamennyit... naná, hogy igyekszem a növekedésben, főleg, hogy ma papagazdival felfedeztünk egy olyan hatalmas vadállatot az egyik polcon, amihez szükség is lesz erre. Egyelőre csak a kezét láttam, de idővel leterítem az egész szőrös fenevadat, reszkethet az egész felfedezésre váró világ!
Most megyek az ágyamba, a fejlődéshez sok alvásra van szükség... főleg egy ilyen szuri után.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése