2010. március 22., hétfő

A próbaidő első napja

Ma volt az első napom munkában. Először is kora reggel elvittük papagazdit a munkahelyére, majd mamagazdi munkahelyére mentünk, ahol birtokba vehettem átmeneti irodámat. Mindenkinek illőképp bemutatkoztam, majd elkezdtem letölteni a próbaidőmet, ahogy azt egy jó kutyához illik. Természetesen az alapoknál kezdtem, megismertem a helyi elvárásokat...


... majd jött a partnerekkel való kapcsolatépítés...


... végeztem egy halom adminisztrációval is...

... és feltártam pár új logisztikai megoldást.

Szünetekben meglátogattam mamagazdi asztalát is, érdeklődni, hogy telik a napja.

És bemutattak egy igen fontos munkatársamnak, akivel jó eredményeim esetén igen sokat dolgozhatok majd együtt a próbaidő után.

Azt hiszem, első napom alkalmával az elvárásoknak megfelelően sikerült betöltenem a rám bízott pozíciót.

A sikert mi sem bizonyítja jobban, minthogy magaviseletem elismeréseként jutalmat kaptam mamagazditól egy rázható-rágcsálható rongycsomó formájában.

Az egész napos munka után igazán jólesett egy kis testmozgás. Minden fellelhető játékom bevonásával másfél órás maratoni futásba kezdtem, amit egy szuszra teljesítettem.
Egy ilyen jól sikerült napot a megérdemelt pihenéssel nyugtázok... Azt hiszem, ma - kivételesen - adok magamnak egy kis kimenőt gazdáim éjszakai szórakoztatása alól.

A holnapi napot papagazdival töltöm :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése