2010. március 28., vasárnap

Premier

Az első hétvége a gazdikkal :)

Szombaton fény derült a bolti dobozok mibenlétére, megkaptam életem első konzerv eledelét keverve az eddigi rágcsálnivalómmal. Nagyon ízlik, remélem, sok doboz van még a kamrában. Olyannyira kedvemre való falatok ezek, hogy többször is tisztára nyaltam a tányéromat kívül-belül egyaránt.

Megismertem papagazdi családját, Nagypapával országos cimborák leszünk.

Este pedig előkerült egy kutyakefe, amivel mamagazdi átfésülte a bundámat... először ellenkeztem, de aztán rájöttem, hogy a vakargatás ezen formája igencsak kellemes elfoglaltság, így a végén olyannyira hagytam magam, hogy el is aludtam a fodrászkanapén.Vasárnap mamagazdi családjának mutatkoztam be, nagy meglepetés voltam :)Lesz kivel játszanom, ha gazdik elfáradnának a kergetőzésben.Kisgazdik rengeteg képet készítettek rólam, amilyen játékos...
... okos ...
... és ellenállhatatlan vagyok.
Még találkozunk :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése