2010. április 11., vasárnap

11

11 hetes lettem.
Szombaton kipróbáltuk, milyen az, ha kutyaoviban vagyok pár órácskát. Délután, míg gazdik dolgoztak és utaztak, én kisgazdikkal maradtam. Tetszett az egész napos játék és a kisgazdik egy percre sem hagytak magamra, nagyon ügyesek voltunk együtt.

Vasárnap Boogie kutyával találkoztam, akinek rengeteg érdekes játéka és csodás játszótere van, csupa körbefutható, bújócskázó bútorral. Izgalmas élmény volt egy nagyfiúval játszani, sokat tanulhatok Tőle. Remélem, amikor legközelebb találkozunk, már nem lesz az a fura tölcsér a fején, anélkül biztos kényelmesebb lesz a mókázás, bár így is kilihegtem magam rendesen.Azért egy nagy meglepetés még így is belefért, a hétvége édes befejezéseként meglátogattuk Panna lányt :)


Végül minden a helyére került.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése