2010. április 22., csütörtök

Három a kislány

Új taktika. Szabad járkálásom óta játékaimnak egyre többször lába kél, így jobbnak láttam kedvenceimet szigorú felügyelet alatt tartani... rájuk feküdtem.
A helyemen maradás megtette hatását, még az ebédem is megmaradt.
Így, hogy Pulcsi megengedte, hogy birodalmából egy kicsi hely az enyém legyen, nyugodtan alhatok.
Szent a béke.
Már csak gazdira kell vigyáznom, nehogy bármit is nélkülem csináljon...
míg én egyre többször járok külön utakon.
Tetszik nekem ez a napfényes élet.
Persze az abszolút kedvencem a kert.
Ám gazdit még ott sem veszítem szem elől, akkor is megtalálom, ha a házban bújik el.
De találtam mást is, méghozzá egy botot a fűben.
Órákig el tudnék játszani vele.
Ám a bot nem tartott soká, mert vendégségbe mentünk.
Bemutatkoztam Rolex és Chanel kutyusoknak.
Chanel éppen kismama, de lelkesen futkározott velem. Rolex már nagy és komoly kutya az ilyen bohóckodáshoz, Ő inkább félrevonult.
Chanel mami játék közben jó modorra is tanított, hogy udvarias kutya legyen belőlem.
Ebből a leckéből persze nem maradt sok, mire átmentünk Panna lányhoz játszani... követhetetlen kergetőzés lett belőle.
... nagy alvás lesz eztán, éjjel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése