2010. április 1., csütörtök

Bolond nap

Lassacskán rutinos munkába járó leszek és mostanra az irodámat is magamhoz rendeztem.
Így, hogy minden a helyére került, egyre több időm van azon rágódni, hogyan juthatnék közelebb Pulcsi kutya területéhez.
Persze ma is ránéztem mamagazdi munkájára.
Átnyálaztam pár dossziét.
Nem vitás, hatékony munkaerő vagyok.

Otthon új időszámítás kezdődött. Gazdik a dicsérő szavakon túl bevezették a korlátok használatát, így szobatisztaságig elzárták előlem a konyhát és főleg a magaménak jelölt szőnyeges szobát, mert túl sokszor jelöltem meg a pelusok helyett.

Kivételesen kaptam uzsonnát is két étkezés között, egy kis szelet édes paprikát. Nagyon tetszett, ahogy serceg a fogam alatt. Gazdik szerint, ha bírja a pocakom, kaphatok máskor is... bírni fogom, sok mozgáshoz sok rágcsa kell... mozgásigényből pedig van bőven

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése