2010. április 5., hétfő

Húsvéti üdvözlet

Húsvét hétvégéje sok programot tartogatott. Szombaton mamagazdi családjához mentünk sonkabontásra. Nem tudom, mi az a sonka, én csak játszottam a lányokkal és igyekeztem szófogadóan csendben maradni, amíg vacsoráztak.

Vasárnap gazdikkal nagy útra mentünk. Látogattunk, ettünk, autóztunk. Összesen vagy 12 órát utaztam és gazdik nagyon büszkék voltak rám, milyen jó kutya voltam egész végig. Nem volt nehéz, kényelmes táskában, kedves társaságban.

Hétfőn reggel kicsit meglepett, hogy mamagazdit nyakon öntötték és még illatos is lett, de az embereknek is lehetnek különös napjaik, csak én ne legyek vizes miattuk.

És most, este, végre feljutottam az internetre.
Már rákoppintottak az orromra, amiért hanyagolom a blogomat.
Persze mamgazdi is segített, az Ő ujjából rágtam ki az ötleteket.
Fel kell jegyeznünk, hogy már három éjszakát átaludtam.
Éjszaka már nem nyüszögök, csak a reggel 6 órás ébresztés maradt, az is a reggeli kedvéért.
És már csak háromszor kérek enni naponta, az éjjeli vacsorát inkább átalszom.
Étkezés előtt szokás lett, hogy gazdi kérésére leülök, néha még azt is megvárom így, amíg elém teszi a tálamat.
És van egy új játékunk, teniszlabdát kergetünk.
Az ápolást is egyre jobban tűröm, főleg, hogy a gazdiknak is egyre nagyobb rutinjuk van ebben. Már a körmömet is le tudták vágni miközben aludtam.
A pelusokat is egyre ügyesebben használom, bár a szobákat még nem kaptam vissza... pedig szükség lenne arra a térre is, amilyen csibész kedvemben vagyok mostanság. Cipőfűzők, szőnyegrojtok, dobozok... Hiába, a nyugodt éjszakai alvás feltölti a kutyát.

Azt hiszem, sikerült pótolni a bejegyzéseket.
Kellemes Ünnepeket és csodaszép tavaszt kívánunk Mindenkinek!
Enter :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése