2010. április 20., kedd

Szabadon :)

Mi különleges van a képen?Neeem, nem az ellenállhatatlanul szundizó kutyagyerek, nem a szünetmentes tápokból épített torony, nem a párnának használt vizestál és nem is a leharcolt csontok... a feldobott talpú maci is rendben van...Szabad a gazda? ... Igen, szabad vagyok! Eltűnt a karantén, kísérleti jelleggel kedvemre mászkálhatok.
Találtam is egy helyet, ami nagyon tetszik nekem. Kellemes napsütés, friss levegő és jó kilátás. Egész nap ellennék ott, annyi az érdekes hang a kert felől.
De azért jobb, ha a helyemen maradok, távollétemben meglepetések érhetnek, ahogy ma is. Csupán egy pár percre mentünk le a kertbe, hogy nagyon ügyesen, kint végezzem el a dolgomat, mire visszatértünk, Pulcsi kutya belekóstolt az ebédembe, ami ezzel el is fogyott. Kénytelen mamagazdi megosztotta velem a saját ebédjét, így ismét kaptam egy kis joghurtot... aminek játék közben eltűnt az egyik csücske... semmi pánik, később a kertben megtaláltuk.
A munkanap további részét mindenesetre mamagazdi közelében töltöttem, jó helyem van nekem ott.
Minél közelebb a gazdihoz, annál jobb.
És... A Kert!!! Csodálatos! Szeretem :)
...csak futok az orrom után és lobog a fülem a szélben......bármerre lépek, játszanak velem...

...enyém az egész világ!...
...és egy labda :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése