2010. április 24., szombat

Vidéken

Ma nagyot utaztunk. Reggelről meglátogattuk mamagazdi Anyukáját, ahol gazdikkal napoztunk kicsit, ki a napágyon, ki alatta. Közben megmasszíroztam mamagazdit, először akupunktúrás kezelésben részesítettem a lábát, aztán végigmasíroztam a hátán, teljesen felfrissült tőle.
Eztán elkocsikáztunk Neszmélyre, papagazdi nagyszüleihez. Nagyon izgalmas hely.
Jártam a veteményesben, ahol kis táblák jelzik, milyen íz van a földben.
Találtam egy csengőt a fűben.
Jártam a forró bádogtetőn, s onnan néztem szerteszét.
És találkoztam egy cicával is. Kedves, bár furcsa jószág, puha léptű és nyávogva beszél.
Hazafelé kiszellőztettem a fejemet. Papagazdi biztos kezeiből néztem ki a sebesen vágtató világra. Harapni lehetett azt a sok levegőt, ahogy lebegtette a füleimet a szélben. Remélem, sokat utazunk még így.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése