2010. április 28., szerda

Munkanapok

Kaptam egy munkahelyi szőnyeget, így véglegesítették a szerződésemet.
Rögvest neki is láttam egy igen kemény feladatnak. A reggeli kávészünetben felhoztam a kertből egy botot és elkezdtem lefaragni a végeit,
egész nap ezen rágódtam, nem is foglalkoztam mással.
A délutáni kávészünetre már készen is voltam teljesen.
Csupán a legfontosabb posztomat tudtam maradéktalanul betölteni, kitartóan vigyáztam gazdira, még álmomban is fél szememet rajta tartottam... elfeküdtem a lábai előtt, hogy egy lépését se veszíthessem szem elől.
Jól is jött a délutáni szundi, mert az egész napos kimerítő munka után még egy üzleti vacsora is várt. Panna lánykával egyeztettük a gazdikat szórakoztató projekt legújabb taktikai lépéseit.
Mire éjnek éjszakáján hazaértünk, már a kocsiból sem voltam képes kikászálódni, ott aludtam, ahová tettek, édes álmokkal

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése